fredag 19 februari 2010

Time takes it all whether you want it to or not, time takes it all (19/2)

Kom precis hem igår från min lektion när damernas sändning tog slut. Men den matchen var nog inte mycket att se ändå så.. Sen var det inge herrmatch så följde med Moa, Linnea och Evelina till ett ställe och käkade. Gott var det och jag smakade för första gången i mitt liv milkshake med cocos smak. Cocos är något av det bästa som finns hörrni! När vi kom hem igen hade jag på teven och då var det Sverige-Tyskland. Sista perioden hade just börjat, Sverige ledde och vann!

Idag var en fin dag för jag hittade Johannes över allt. På bloggar, på snygga bilder, i videosar och på radion! Och Moa kom aldrig hem så jag kunde dela med mig..

Tillslut gick jag till Dac och försökte börja med editinguppgiften. Kom inte vidare långt.. Men blir dit imån igen och försöka komma lite längre!

Jag, Moa, Evelina och Linnea gick på kvällen till Open Mic. Första gången på tre veckor. Det var en underlig kväll! Bland annat en massa konstig och dålig stand up.. Men var en del som kunde sjunga riktigt bra! Nu blire titta Twilight som förberedelser inför morgondagens tid i dac. Ganska okej skolläxa!

1 kommentar:

Tittskåpsteater sa...

Ja det ska bli jätte spännande! Du borde ju kunna rösta, eller jag har ingen aning. Men försöka kan man ju alltid ;)
Hejaheja Johannes!