lördag 13 februari 2010

Ursäkta röran - jag bygger om!

Jag gjort om lite på bloggen som ni kanske ser. Har läge varit missnöjd med den när den var brun. Är inte helt nöjd nu heller, men det får funka. Ganska snyggt måste jag säga ändå! Fast inte precis så som jag vill ha det.. Man kommenterar på samma sätt, fast nu är det ovanför inlägget man trycker istället för nedan som det var förrut!
Nu blir det duschen.. Har gått med pyamas hela dagen, höhö. Ikväll blir det mera SBIFF, ska se en film  med Rachel Bilson. Sen blir de BeerPong turnering på Victoria house. Och vet ni vad. Nu är det bokat!
Jag, Evelina och Moa ska åka till NEW YORK på springbreak! YEEY!
(Och när det är så där blått på en text, då är det en länk. Så man kan trycka på den och komma till ett roligt ställe!)

Edit: Jag upptäckte just att det inte var något datum med på inläggen man skriver. Bläää. Jag vill ju ha det. Ett ganska viktigt kriterie! 12/2

4 kommentarer:

mor sa...

Hej tycker dina förra sida var mycket bättre. Texten är så liten o allt är så vitt.kram

mor igen sa...

Men det blir säkert jättefint när det är klart o jag skaffat mig glasögen::)))) kommer du att titta på os då? ikväll spelar damerna o skidskytte. Kraaaaaaaaaam igen

Maria sa...

Jag tycker att det blev jättefint!!! Men som du skrev är det är lite synd att det inte är något datum men det kanske går att ordna. Du brukar ju vara så trixig. :)
Jag är så avundsjuk på er som ska till NY men jag hoppas ni får det jätteskojig där! :) Du får lägga upp mycket bilder så jag i alla fall få se underbara NY!

Hanna sa...

Mamma, men det gör inte jag :P Jag tycker denna är mycket snyggare. Jag gillar vitt! Så du får ta och skaffa dig glasögon tills jag hittar en ännu snyggare look på bloggen! ;] Har OS redan börjat? Jag trodde det började om någon vecka! Jag ska försöka kolla, men tror inte dem visar så mycket svenskt här tyvärr.. Kanske SVT play visar något. Hockey-OS vill man ju inte missa! Skidskytte, då är du glad va? :D Du får hålla mig uppdaterad hur det går är du snäll! :) Kraaam!

Tack M! :) Ja, ska försöka fixa det på nå vis. Haha, brukar jag vara trixig. Det tar jag som en komplimang! :D Tills dess får jag skriva datumet tillsammans med bloggrubriken. Funkar det med. Hur är det med dig då? Det var ett tag sen nu! Hoppas allt är dunder bra. Hörde att du hade tenta snart, hoppas den går dunder bra!

Ja, ska bli så roligt med NY. Ska lägga upp mycket bilder så du får se! Vi får åka dit nån gång igen! :)