lördag 6 februari 2010

SBIFF

Igår började Santa Barbara Internationel Film Festival. Och jag var där! Moa och jag bestämde oss för att köpa biljetter i onsdags kväll. Vi får ju passa på. Inte var dag man är med om nåt sånt här. 21 år var det också för invigningen slutade med en gala. JAG HAR VARIT PÅ GALA! Så barnen här hemma i Haley House fick stanna hemma.. På en gala måste man vara fin tänkte vi och särskillt Evelina som förvandlade sig till vår personliga stylist. Hon gick in i sin stora fina garderob och plockade fram en massa valmöjligheter till oss som vi fick prova :)
Gick upp tidigt på fredagmorgonen och gick och hämtade våra biljetter. Sen blev det dac lab och göra klart editing assignmenen för mig och därefter hem och göra sig iordning. Som vår stylist fixade hon hår och sminkade oss så vi blev riktigt tjusiga.
Stylisten med sina verk! :)
För mer bilder gå in här linneahjelmtorp.devote.s/blogs/3789917/roeda-matan-.htm
Det är också Linnea som tagit alla bilderna! :)
Bloggen har blivit konstig, så man kan inte kopiera in saker som länkar. Sjukt stööörigt! Och det tar evigheter att fixa med bilder.. Blääääää! SKIT DATOR!
Det var en skoj kväll i alla fall. Absolut värt pengarna. På Galan fick man gratis mat, yoghurt glass, och alcohol. Och så träffade vi en massa SBCC filmsnubbar. Som "I know you", chocke a bitch och min nya lillebror John :P Berättar mer nån annan fin gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin ni är på korten. Snyggingar.Vad mycket kul ni är med om. Tusen kramar från mig