måndag 15 februari 2010

Dagen då jag skakade hand med Colin Firth (15/2)

I lördags kom så charmsnygga Colin Firth hit till SBIFF. Jag och mina svenska roomies gick dit och ställde oss bredvid röda mattan och väntade. Hamnade längst fram så klart. Front row.


 Tillslut så kom han. Han var charmig och spenderade mycket tid med allt folk som kommit.
Jag och COLIN FIRTH!

Jag skakade hand med honom! Han frågade hur det var. Jag frågade om jag kunde få en autograf. Det kunde jag :)
Här kan han skriva i min lilla almenacka, med min fina svarta penna.
Vidare till Linnea. Som också hon ville ha en autograf. Colin såg inte att hon hade en penna. Så han frågade mig om min penna. Colin Firth har typ frågat om han får låna min penna!
Linnea fick sig också en autograf. Som Colin skriver med min penna. Dock inte den svarta, för Linnea var förbered med en annan penna redan men Colin såg inte denna.
Mr. Colin och Jag!

Awwwww! :)
Glada roomisar efteråt!

Bilderna har Sandra och Evelina tagit. Mycket fina!

Dagen jag skakade hand med Colin Firth var en fin dag!
Toppendag och ett toppen minne!

1 kommentar:

Tittskåpsteater sa...

Hej! Wow va coolt att ha träffat honom! JAg älskar honom i mamma mia, nästan lika som som jag älskar Stellan! Haha
Gå in på min blogg www.tittskapsteatern.blogg.se
och läs om vad som händer i teatervärlden! Tipsna gärna kompisar och familj om min blogg också! Ha det bra!<3