måndag 22 februari 2010

EMH (22/2)

I fredags var vi på bio och såg Shutter Island, efter att ha sett dens trailen innan en massa gånger så där innan bion börjar ni vet var vi väldigt taggade på att se den. Den var bra om man tänker efter. Men inte alls så lässkig som trailen fick den att verka. Var nästan inge lässkig alls. När vi kom hem färgade Evelina mitt hår, mina ögonbryn och klippte mig. Jag har härmed lugg igen! Trivis riktigt bra! Evelina är riktig duktig!

Igår blev det  Farmers för spaning, dåligt med plugg, Melo och på kvällen kom kom Jocke och Ludde hit och föra lite. Och så blev det IV för andra gången denna terminen. Andy, Ian och dem hade fest hemma hos dem igen. Vi kom dit en aning tidigt. Nån lagade mat och en annan dammsög, haha. Men det var en rolig kväll. Kom ju hem rätt tidigt då.. Men jag och Evelina hade en fin efterfest, hohohoho ;)

Och idag har det blivit mera dåligt med plugg.. Och Pizza party med Bridget! :D

Pizzabak!
PIZZA, min är den som ser lite ut som en gubbe. Det var i alla fall några där som tyckte den var fin ;)

Heja Sverige! Och det kan bli Green Day, hoppas!

Inga kommentarer: