torsdag 26 mars 2009

tiisdaag

I tisdags var jag barnvakt till Lova, somkomvid sju så blev att gå upp tidigt men rätt skönt att göra det ibland också. Hon mådde mycket bättre så blev lite mera lek. Tittade på film också som Lova hade med sig så vi slapp se mina filmer det inte var länge sen vi såg.. Men när vi tittat klart på Min Lilla Pony ville hon se den igen på en gång haha. Och hon sjöng så sött det hon kunde i sången :) Hade bokstavskakor med sig som hon skrev namn med. Och så spelade vi lite kort, "du fuska!" har jag skrivit upp som citat i mobilen men jag kommer inte riktigt ihåg varför hon sa det men det var något roligt. hon målade fina tekningar och sen gjorde vi även en till raket. Den skulle Lova ge till Nino söt som hon är. Den fick en dörr och ett fönster. Blev lite mera skrivande också, hon är ju så duktig! "Vet du, du har legat i mormors mage" sa hon till mig helt plötsligt :D Vid fyra kom Carro och hämtade henne efter en rolig dag.

Någon timme senare kom Moa hit för lite stipendium jobb men det gick inte bra.. Men IBS har typ lurat oss för man kan visst låna mera pengar från CSN. Så om vi kommer in, bestämer oss för det och får ihop ungeför 40 000 från stipendium eller egna pengar så kan vi åka! Vore så roligt!

Inga kommentarer: