söndag 1 mars 2009

90210

Jo serien jag pratade om i torsdags var den nya 90210. Fjärde gången jag började att se det, (Först började jag se när det först kom, sen glömde jag det ett tag så när jag hade Tv400 började jag att se det på tvn istället men så försvann mina kanaler, sen såg jag första avsnittet och efter det bestämde jag och Moa att vi skulle se på det tillsammans istället.) men det är bra! Förutom att det är lite för mycket drama en del stunder.. Och ja, det är lite konstigt att pappan inte får vara med på bild Moa det tycker jag med.Bev senior, fina minnen det där. En lååång tid skyndade jag mig jämt hem efter skolan för att hinna se Bevvan på repris :D
Och så har vi då Dylan! Min absoluta Bev-favorit. DYLAN förever hoho :D <3
Och det är ju så här det ska vara Dylly, haha roligt namn. Slutade ju så i Bevvan, nu får dem inte förstöra det i nya 90210!
(Har inga rättigheter till bilderna, bara en massa googlefynd.)

Inga kommentarer: