onsdag 18 mars 2009

Kalas

I lördags blev det dags för Lovas fyra års vuxen kalas :)

Gick upp till mamma, kom lite sen men i perfek timing till Carro kom som skjutsade oss. Ett roligt kalas med good Prinsesstårta!

Lova fick en massa gulliga kläder, som dem på bilen. Och Hello Kitty kronan av oss plus Hello Kitty klänning, Hello kitty leggins och Hello Kitty baddräkt :D Och lite pennor och block som faktiskt inte hade något med Hello Kitty att göra.

Och Nino var gullig som hade letat efter gästen under dagen. "Var är gästen? Jag ska leta efter gästen" Tror han sa något liknande :)

Lova fick låna hennes farmors kamera en stund, så vi hade i princip en fotofight här. Nino ville låna min kamera så det fick han göra ett tag.
Söööööt!
Skrev sakerna med bilarna Lova fick men generöst gav bort till Nino. Och Nino var generös han med och gav bort till alla andra. Lova fick låna min kamera ett också och tog kort på mitt verk!Sen hittade Nino en väska han hade Bilarna i, fast det var inte bilar nå mer. Nåt bär hade dem förvandlats till :) Det var ett roligt kalas och det finns folk som tycker jag är modig och mamma ville åka hem för det var så varmt men Carro hade makten, höhö! ; )

Inga kommentarer: