lördag 7 mars 2009

Skridskodisko!

Jo, jag och Mathilda gjorde ju något rolig efter sista träningen förra fredagen. Ishallen ordnade skridskodisko och det bestämde sig jag och Mathilda för att gå på fast vi höjde medelåldern rätt mycket.
Mötte Kristers son Calle utanför omkldäningsrummet och han var skridskodisko fin klädd medan jag och Mathilda hade hockey overalen på oss typ. Men vi duschade i alla fall efter. Var roligt att åka runt med alla barnen. Filmade en massa på Mathilda och ska klippa ihop det till en film nån dag när jag orkar, ju fortare dessto bättre gissar jag på att Mathilda tycker ; )
Blev att jaga Calle lite också som var kaxig :P Och så ramlade jag en gång, och Moa som skulle komma hem till mig på kvällen men fick komma dit ett tag istället fick med det på film utan att märka det. En unge åkte förbi och skrattade åt mig då och Mathilda gav igen och knuffade ner han på skoj. Moa fick med det på film också och trodde att vi hjälpte honom upp, haha! Träffade Olle och Maja där också, sa hej till Olle men tror inte han kommer ihåg mig. Dem är så söta!Vi orkade inte vara kvar ända till 21.30, det blev lite sen för oss =D Men det var roligt!

Inga kommentarer: