torsdag 26 mars 2009

Snart England!

Funderade på om jag skulle äta nån kvällsfika, men utan vidare handling på ett tag fanns det gammalt bröd (visserligen bara en dag, så det borde gå att äta) med smör på. Har nog lite kaviar kvar också. Förresten så har jag nog lite fryst rostbröd också men då måste jag ju rosta det, jobbigt får se hur det blir. Nöjde mig med vatten för tillfället, käkat massa isbitar idag i form av cherry - vad heter det på svenska!? Det är så gott i alla fall konstigt nog. Och bra sett för mig att få i mig vatten jag som inte dricker så mycket vatten. Ställde klockan på 11 idag och gick upp en halvtimme senare, sen blev det att maila hon jag har på Arbetsförmedlingen men hon har inte svarat. Jag behöver ett svar! Sen blev det rundan, fast med stop på bruket. Köpte en tvål och Expressen för endast 4 kr. Det ni :P Läste om Färjestad på vägen hem. Hemma igen efter att sett Dvärgarna var det bara att sätta igång med tvätten, mycket vällbehövligt. Har inte tvättat på länge nu. Och det är ju bra att ha rena kläder att ha med sig till England. Pratat med Anna på msn idag, snart bär det av. Wooohooo! Skönt att slippa allt ett tag. Moa kom hit en liten stund på kvällen för att fixa med ett stipendium. Måste det vara så krångligt. Jag fattar inte mycket och utan den biten blir det ännu svårare. Men vad ska jag göra.. Jag tänker inte ringa dit på ett tag, det orkar jag inte, får se hur det bli. Det är hårt att jag ska ha problem med allt. Men som sagt, snart är det England!

Inga kommentarer: