söndag 22 mars 2009

hit full speed and open your eyes

Time, pass by, as I´m laying in my bed beneath the sky cause when there is so many things that you really wanna do before you die.

Fast jag har fått låna mamma kanalkort tittar jag på Fyran. Idag är det betalt också. Efter ett jobbigt samtal med en orolig mamma. Jag är så stressad över allt. Stressad över allt som inte finns. Jag är är orolig och så sover jag på soffan igen. Idag snöade det igen. Märkte det när jag tittade upp från datorn när jag pratade med Caroline. Mysigt med snö. Det var vår i några dagar och nu är det vinter i några dagar igen. Rättvisst. Det blev tacos med älskade syster idag, det var roligt! Lova och Nino mest sov, men Nino berättade en fin historia innehållandes orden "stampa på gitarren" och Lova får krya på sig! Men det var ett gulligt samtal jag fick av henne tidigare på dagen, när Nino lät som fågel när han sa pappa. Hemma igen skaffade jag mig en enligt Moa en The Hills inspirerad frissa. Såg ett avsnitt The Hills med Moa och sen följde jag med henne till bussen, handlade på Lilla Sparköp och Arne och jag pratade lite Färjestad. Beck var riktigt bra idag, mörk. Jag skulle vilja få mina smarta-innan-jag-somnar-tankar ner på papper. Det skulle vara bra.

Sit down, sit on the ground take of your clothes and start digging for your soul dig deep, dig deeper only worms and roots can stop you from your goal
I´m sick and tired of staring into the wall
I wanna do something fucking special and extraordinary.

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, du trodde på rätt :D hehe. Tusen tack! :]