tisdag 3 mars 2009

Sista träningen!

I fredags tränade vi våran sista träning. SORGLIGT! Inte bara för att det är slut nu utanför att det slutade som det gjorde och för att det inte behövde ta slut där och för vi inte har någon aning om det ens blir något lag tills nästa säsong. Men allt annat var roligt, ännu en till jobbig träning. Krister har mixat om lite i femmorna, spelade den sista veckan med Elna, Therese, Eken och andra Klara. Förut har jag spelat med Elna, Emelie, Maddis och Andra Klara. Roligt med något nytt. Och det går inte att vara arg på henne länge. Hon är en av dem jag skrattar allra mest med och har allra roligast med. Även om det gjorde mig jättebesviken och jag gav dem några hintar om det så går det inte att vara arg. Kommer sakna henne och resten av laget nu när man inte kommer se dem flera gånger i veckan nå mer. Efter träningen bestämde sig jag och Mathilda för något roligt, haha. Får se bilder på det i nästa inlägg så fort dem hoppar över från kameran till datorn, och någon gång kommer det att komma en film också :P

Inga kommentarer: