torsdag 26 mars 2009

Jörgen Jönsson

Igår började jobbigt och tråkigt. äschbläsch. Sen gick jag hem och tittade ifall ett papper var där och det var det och sen gick jag till Anna för vi skulle till banken och hämta PUNDEN. Snart åker vi! Kom bara lite sent till Anna, men blev ändå utskälld av Molly :P Vi fixade lite med pengar och sen gick vi till banken. Efter det blev nåt jag inte vill skriva, jag gick emot min tro. Men jag köpte en macka på Hanssons. Sen blev det frysta munkar hemma hos Annas mamma framför Dvärgarna som Anna inte bara brukar titta på utan även kalla. Precis som jag ju! Haha skoj =O Sen gick vi ut på en promenad och kom inte vad folket hette i våran klass. Sen blev det hem för att se om Maria hört av sig för skulle hem till henne och titta på hockey på kvällen men det hade hon inte gjort för jag skulle åka med Moa men det visste jag inte. Men det blev hockey hemma hos henne i alla fall och Färjestad är i SMfinal :] Blev en spännande match men Färjestad hade det där. Lite roligt att jag var själv en gång i tvrummet hemma hos Maria, sen kom Bosse hem från jobbet och lite senare kom resten tillbaka också. Jörgen Jönssons dribbling är något av det snyggaste jag sett. Oh, vilken hockeyspelare. Jag förstår inte hur det ska bli nästa säsong.. Men det är då och nu skuttar han av glädje och det är något av det vackraste jag sett!

Inga kommentarer: