söndag 15 mars 2009

Maria besök

Torsdagen började med en massa städning, mesta dels blev det skåpskrubbning och dammning. Men blev rätt fint tillslut i alla fall. Sen när Maria kom vid 17 tiden tyckte hon att det var tomt. Skoj att träffa M igen, var ett tag sen nu. Blev ett avsnitt American Dreams, lite Singstar och nån låt GuitarHero. Har lärt mig det lite bättre nu, synd bara att det blev på tyska. Skojade att det var på tyska när vi såg ett ord och så visade det sig att det var på tyska. Jag kan det här med språk jag.. Typiskt att dem skulle ha bytt ut den låten då..

Sen när Maria åkt vidare knåpade jag på en sak Mathilda ville att jag skulle fixa. Tog ett par timmar men till slut blev det bra. Men att sova vid ett gick inte riktigt mer vid halv fyra..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack :) En stor applåd till dig för att du orkade läsa igenom allt :P
Ååh va glad jag blir att du säger det! Ja han gjorde ett otroligt bra jobb med låten.
Ja det var riktigt roligt att träffa dem, jag behövde verkligen få ut min oro och att äntligen få höra honom säga dom där sakerna man alltid velat höra.

Anonym sa...

nej det blir på engelska, tror att jag hade behövt vänta ytterliggare ett år om jag skulle ha läst på italienska då språket måste sitta ordentligt.