fredag 20 augusti 2010

You mean that you guys would rather watch a movie about something than actually doing it yourselves?

Idag började dagen som jag slutade den igår. Med Dawson's Creek. Jag är glad att jag och Moa började titta på serien. Har visserligen sett den förrut när den gick på repris på teve, men inte alla avsnitt.
Men nu har jag snart sett klart säsong fem, och då är det bara en säsong kvar tyvärr.
I avsnittet Downtown Crossing gästspelar en viss Mercedes McNab.
Jag gillart.
Det blir mera film i serien.
Jag gillart.
Joeys lärare. mums.
Jag gillart.
Charlie har på sig Joe Boxer, samma märke som mina pyamasbyxor. Jag har så bott i Usa :P
                                                                                                          Jag gillart.
Pacey.
Jag gillart. Extra mycket.
                                                                                Film humor.
                                                                                 Jag gillart.
Jag gillar säsong 5 helt enkelt. Och nu ska jag ta och se klar dagens andra avsnitt 100 Light years from home där även denna OTHare gästar.
Som ni ser har jag inte mycket att göra om dagarna. Men jag klagar inte. Film och tvserier är ett av livets stora njutningar ;)

Inga kommentarer: