tisdag 24 augusti 2010

GRATTIS LilleBror ♥

Idag fyller Lb hela 19 år!
Så igår kväll när han kom hem från jobbet nån gång efter 21.30 käkade jag, han, mamma och Carro smörgåstårtan. Det var en jättemysig liten familje tillställning och mammas smörgåstårta är den bästa smörgåstårtan! Så gott!
"Daniel, lyssna på det här: Carro och jag har ett varsitt hjärtpåslakan. En dag försvinner mitt och lite senare har Carro helt plötsligt två men säger att han hon har köpt ett till. Låter inte det lite mystiskt?"
HAHA! Så roligt, den blir aldrig old :D

Idag har jag sjungit lite för honom och gett honom hans present och sen har jag mest hängt med pappa och farmor som kom igår kväll från Värmland. Vi åkte och tittade på en lägenhet åt mig, en etta på Göklund. Huset bredvid mitt förra, lägenheten såg precis likadan ut. Lagomt kul. Dessutom ska den rustas och dem hade inte ens börjat så det kommer ju ta evigheter tills den är färdig. Så blir nog inte att jag flyttar in. Och om jag bodde i en etta med kokvrå skulle dessutom inte Carro komma och hälsa på ;)

Hann hem till mamma för ett snabb kalas och medan fick farmor äntligen spela lite på bingo stället :D Han träffa Lb i ungefär tio min, men Annete, Johan oh Billy lite längre. Skoj!

Efter kalaset och lite planernade med mamma och efter farmors bingo kom hon och hämtade mig så åkte vi vidare tillbaka till pappa och tittade på lite av mina gamla saker. Antingen hade jag väldigt tråkigt när jag var ett barn eller så var jag bara väldigt kreativ. Kanske lite av båda ;)

1 kommentar:

CARROS PÅSLAKAN!!!!! sa...

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV!!!!