måndag 9 augusti 2010

Hallå där!

Nu är jag extra trött. Men jag har ju så svårt att somna så lika bra att vara vaken en stund till.
Ett fint minne sen sist var när mamma tittade på nå program på teven om folk som är väldiga samlare. Det var ganska spännande så jag började titta också (dessutom tittade Lb på Disney Chanel i tvrummet) Och mamma skojade att jag var som dem.Och jag skojade att nä innan det hade gått så där långt så skulle hon ha varit där och städat. Sen kom Carro och la sig i sängen och en stund senare även Lb. Alla syskona haha. Riktigt roligt var det! :D
Sen har jag varit i Örebro en sväng också. Mer om det imorgon. Har en del fina bilder.
Idag har jag varit nany igen, tittat på ett finare place, ätit på Donken i Valbo och gått runder på Ikea.
Igår innan jag skulle sova tänkte jag titta på Dawson's, men så upptäckte jag ganska snabbt att det var ett av deras lässkiga avsnitt så jag  bytte snabbt till Californication.

Inga kommentarer: