tisdag 17 augusti 2010

Jag får lixom ingen ordning.

Vart ska jag boooooo?
JAG VILL TRÄFFA ALLA MINA GREJOR IGEN. Jag har inte träffat dem på över ett år.
Fatta!
Ett år.
Aplång tid.
Tänk dagen när jag får packa upp alla mina filmer. Jag kikade igenom min låda lite när jag skulle leta efter en film till Lb.

Fick vara människa idag också. Ta mitt förnuft till fånga och byta om från pyamas efter mitt förra inlägg. Följa med Lb och hämta pizza på Parma. Mamma orkade inte laga mat, det tackar vi inte nej till. Kebabpizza är bäst. Träffade syster på taket, som följde med in och käka. Har handlat lite (båda på Ica och lite kläder) och sen hängt hemma hos syster.
Låten jag lyssnat mest på idag, dagens låt. Jag har en ny Winnerbäck favorit Eve! ;)
Jag saknar mina fina BFFs nu. Måste ni vara så fina så man saknar er så mycket?! ♥

2 kommentarer:

Maria sa...

Saknar dig varje dag, sötaste du!!!! <3

Moa sa...

Detsamma!!! <3