fredag 20 augusti 2010

Det sägs att allting vänder och det stämmer väll på sätt och vis.

Jag har kommit in i en Winnerbäck era nu. För första gången i mitt liv. Så det är ganska fint. Och annorlunda. Idag är ingen bra dag igen. Jag känner mig ensam och värdelös. Saknar mina kompisar som inte är där jag är. Är helt själv för mamma jobbar natt och Lb är ute och super. Jag skulle dock vilja ha sett han spela poker idag. Ville ta med mammas toffel i bakfikan som tur. Men lugn bara lugn mamma, du har din toffel kvar. Är lite ledsen att det inte blev en rolig bartydagnatt med syster idag. Det skulle ha blivit awesome tror jag. Nä, det är jag säker på. Men tyvärr lära hon jobbar över. Jag har ont i mina jäkla handleder. Mest i den högra som jag försökt bandageera för att minska smärtan. Jag vill inte börja skolan om en vecka. Jag vill flytta in min nya sköna tröja och kika på film resten av livet.
Hejdå.
Här var man lycklig så man nästan sprack.
 

1 kommentar:

felicia sa...

svar: Tusen tack :D !!!
Är allt bra med dig? :)