måndag 23 augusti 2010

FalunHofors?

Jag har kommit fram till att det nog skulle vara ganska kul att flytta till Falun ändå. Prova någonting nytt. (och slippa åka tåg varje gång jag ska till skolan). Ringde på en lägenshetsannnos idag, men den var redan upptagen tyvärr. Vi får se.. Kanske kan flytta till Falun efter jul och bo i Hofors tills dess. Men fy att behöva flytta igen. Jag vill hitta en lägenhet och bo där hela livet. typ.
Mitt old place.

Blev inte mycket gjort igår. Men så har jag ingenting att göra heller. Kikade lite Californication och Playa Del Sol med Lb. Och så kokade jag potatis. Jag är ganska stolt att dem blev så lyckade. Spelade lite poker, gick inge bra. På kvällen kom syster över. Vi åkte på en liten runda i hennes nya bil. Aktade oss för grodor och hoppades det skulle vara för kallt för dem men så var det en äcklig en som hoppade bredvid oss och vi sprang i smått panik till altanen. Där det kommer en svart springandes katt mott oss. Fan vad rädd jag. haha!

Idag har jag inte många planer. DUSCHA iaf. Och gå ner till Arbetsförmedlingen och fixa så jag får mina gratis pengar, räkna pengar och äta smygsmörgåstårta för Lb fyller år imorgon.

Inga kommentarer: