onsdag 25 augusti 2010

?????

Gick upp i tid för att åka med mamma till Hofors hus för andra dagen i rad idag. Somnade igår i tron om att jag bestämt mig för att flytta till taket. Där jag helst vill bo. Tittade på två andra lägenheter istället, en bestämde jag mig för. Den var 1000 kr billigare i hyran, men sen med rabatten som jag får så blev det bara 500 kr billigare. Så den är också dyr. Så imorgon ska jag till Hofors Hus ännu en gång och hoppas jag kan få ettan med balkong mamma hittade åt mig på deras hemsida. hoppashoppas. Annars får det bli ettan jag tittade på i måndags.
Jättekul? Nej.
Men billigt? Ja.
Jag säger Mac.

Har också hängt lite med pappa och farmor idag igen innan dem åkte tillbaka till de Värmländska skogarna. Åkte runt lite, gick runder på bruket, farmor handlade lite på Sparköp med Arne i kassan och avslutades det med en grillad korv på Grillköket.

Resten av dagen har gått åt till att fundera fram ock tillbaka med mamma hur jag ska göra. Men det får bli en liten etta. Det ända som är bra med detta är att jag inte hinner känna efter hur jävla nervös jag är inför måndagen...

Var upp till syster en stund också och där var favoriterna Lova och Nino också. Men dem kallade mig för smutsmoster och limmade fast mig med låtsas lim haha, så jag vet inte riktigt om dem är favoriter nå mer ;)

Inga kommentarer: