onsdag 4 augusti 2010

Pfft.

Jag är trött. Nu igen -.-
Jag har installerat mammas bärbara Tele2 internet på min dator nu. För hennes andra försvann när juli försvann.
Jag känner mig inte så taggad, men tänkte skriva ner några rader ändå. Ska nog kika på en film sen. Eller OTH, om det funkar. Mina avsnitt bara hakar och så missar man massa. Jag gillar inte att missa massa.
Vaknade före tio igår. Fast jag inte kunde somna fören efter fyra. Syster, Lova och Nino kom hit. Efterlängtat att se dem igen, dem har jag saknat.
Sen kom mamma hem från Bulgarien också. Jag, Lova och Nino pallarde oss ner till busstationen och mötte henne. Gjorde stop på Lbs jobb Bergsmannen och köpte med oss mat hem som Lb lagat.
Lite senare kikade vi på ett russkigt ställe. Och jag fick både öppna Ninos dörr och hjälpa honom med bälte. Det var längesen man fick det. Och han hade sagt att han saknar moster, efter att ha varit jätteanti moster :) Gullunge!
På kvällen skulle vi skrämmas, men våra skuggor avslöjade oss alltid. Jag tittade på Derailed. Ganska bra. Dock lite konstig.
Idag har jag hjälp mamma att tvätta. Hon var glad när hon fick tvätta igen :D Och så har jag ätit mat från grillköket för första gången. Ganska spännande. Åhnej.
Jag tror det får räcka. Peace out.

Inga kommentarer: