fredag 13 augusti 2010

ÖREBROOOO!

Det känns som det var aplängesen, men det var ju för bara några dagar sen. Jag och Moa kom dit i fredagskväll, en liten stund senare kom Richard och Maria och hämtade oss. Vi for och handlade och sen hem till M&R och käkade lite kvällsfika och spelade spel. JAG VANN. Enough said.
Nästa dag blev det dusch och frulle och sen iväg på äventyr. En kort sväng på stan, åka upp i Svampen och se SvenssonSvensson husen i Vivalla. Sen tillbaka till och M&R och laga mat och spela spel.
Som ni ser ett mycket bra spel.
 Moa gör en Pans Laborynth. en blå älg. en massa gooood grillmat.
  
M står och posar lite och  jag fick lust att leka lite sådär med bilden. Pratade lite med Ludde men han var inte i Örebro och så ringde vi Dennis men vi listade nog ut att det var någon annan som snackade.. haha!
 
Vi drog till Frimis. Fast inge paddling.
Vimmelbild? Tilllåt mig. AHAHHAHAHAHAA.
"Jag har köpt mina första hiphopskor.."
Kvällens roligaste!

1 kommentar:

Maria sa...

Det var så roligt att ha er här!!! Kom hit snart igen! <3
Snyggt det där du gjorde med den där bilden på mig förresten. Jag vill också kunna göra roliga redigeringsgrejer.