måndag 2 augusti 2010

This isn't Europe, okay? There are rules here!

Och så var det augusti och denna sommar håller på ta slut och man måste bestämma sig och fixa grejor. Och usch. Ingen känns särskillt lockande eller roligt. Tänk om man kunde ta ett år och skriva en bok. Det vore grejor det. Idag har jag lyssnat på en låt hela tiden om och om igen och det är denna. Jag har sett klart på Farsan som jag och Lb började titta på igår, den var skoj och fin och så har jag sett Forgetting Sarah Marshall idag. Kristen Bell och Paul Rudd, aldrig fel. Fast jag trodde inte det var Paul Rudd bara någon som var väldigt lik honom. Gått på en promenad med M&R också. Det började regna. Stod och kika ut över mammas tak en stund i regnet. Ska kika lite OTH nu och sen sova. Jag är trött nu igen.

Inga kommentarer: