onsdag 18 augusti 2010

Darkness has no answers.

Nu är nu säkert väldigt nyfiken på vad jag gjorde igår.. Men lugn bara lugn, det kommer nu. Jag satt vid datorn, jag tittade på OTH, jag åt och pratade lite med mamma. slut. Nää, jag var faktiskt duktig också och skickade in CSN papper. Jag tänker MAC. Och så gick på en timmes promme. Hängde hemma hos syster på kvällen och tittade på mera Sex And The City. När jag kom tillbaka till mamma kikade jag på sista halvtimmen jag hade av One Tree Hill säsong 5. Mycket bra säsong! Mycket bättre än den förra. Det är bara två grejor jag funderar över. Varför har de gjort så att det ser ut som att sjukhuset och tvstationen där Mouth jobbar verkar vara i samma byggnad. Det är ju bara underligt. Och fyller inte Jamie fem år på en ganska konstig tid med tanke på att han föddes när det var graduation. Denna graduation borde ju äga runt i juni ungefär men Jamie firade sin femte födelsedag när skolan fortfarande pågick och det kändes som om det vara ganska långt till sommarlovet eftersom dem hade många basketmatcher kvar innan slutspelet började, hmm...Men hur som helst, han är bäst i säsong fem se här bara :D
Idag är det en regnig inne dag. Fast har faktiskt varit duktig och varit ute idag. Fick tio kronor och låna Lbs dator som jag sitter vid nu om jag gick och handlade åt honom. haha. Det är inge fel på Stephen, men Lb vet inte lösenordet till hans internet som han har lånat. Men på hans dator behöver man inte skriva in det. Och mamma tog med hennes internet som jag brukar låna till jobbet för att fixa med flygbiljetter. Hennes första dag efter semestern. Själv börjar man semestern snart. hoho ;) Har också passa Lova och Nino en stund idag och varit duktig och äntligen duschat hoho. Nu får det bli dagens andra Dawson's avsnitt.

1 kommentar:

Maria sa...

okej jag får kolla upp det :)