måndag 30 augusti 2010

Andra bullar.

Det bästa med att vara ledig är ju hur mycket film och tvserier man kan se! Jag och Lb har sett en hel del.
För nån dag sen såg vi Kopps, haha den är så rolig! Och  Torkel är min favorit.
Sen har vi också sett säsong 1 av Playa Del Sol haha! Första gången jag ser det och nu längtar jag tills jag får se säong 2. Underbart roligt! Sverige kan humor.
Vi har också börjat sett Heja Björn, som inte är alls lika roligt men fortfarande inte dåligt.
Men sen i fredags bröts den svenska humor sviten med skräck. Efter Lb slutat sitt jobb åkte vi ner till Statoil och köpte korv och sen åkte vi hem och hyrde film på teven. Summer's Blood. HAHA! Den var så konstig så jag vet inte. Väldigt rolig. Men inte det minsta lässkig. Förväntade mig en bättre film när en av Twilight skådisarna hade sig en roll. Väldig konstig handling. Väldigt konstigt slut. Och väldigt konstigt ljud. Filmnörd naanana. Men det var inget bra arbete med ljudet. Men jag tycker ändå ni ska se den. Ser man inga dåliga filmer kan man aldrig veta om något är bra. ;)
Men nu är det andra bullar..
En bra film!

Inga kommentarer: