torsdag 26 augusti 2010

Flytt 16 sep!

Åkte till Hofors Hus i förmiddags och nu är det klart och bestämt. Har skrivit kontrakt och allt. Den 16 september flyttar jag tillbaka till Göklundsvägen. Det ska bli så skönt att vara omgiven av alla mina grejor igen. Men jag kommer SAKNA att vara omgiven av en massa människor!
Dem ska rusta min lägenhet innan jag flyttar in så jag hoppas den blir riktigt fin tills dagen kommer.
Vad mycket pengar jag kommer ha med en hyra under 2000.
En mac vill jag spara till och så har jag kikat in en del grejor på Cdon.se ;)

Annars har jag inte gjort mycket idag. Tittat OTH, käkat och handlat lite. En tidning och en liten tackpresent till Lb för att han skjutsade mig idag och jag fick låna hans bild igår. När han slutar sitt jobb om nån timme blir det att se det här.

Trodde länge det var onsdag idag, men det är ju redan torsdag. PANIIIIIIIK. Skolan börjar snart och jag fattar fortfarande ingeting. Kommer jag hitta till skolan? Kommer jag hitta dit jag ska vara? Kommer jag hänga med? Är det meningen att jag ska registera mig innan för det funkar inte? Ska jag veta mitt schema redan? Ska jag redan ha beställt böcker? Kommer jag bli jätteensam? Kommer det funka med csn? Kommer jag ha missat nåt till första dagen? Kommer jag ens vara vara uppskriven för att ska gå det där programet?

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Svar: haha nej det kan du glömma ;)

Farmor sa...

Det blev ett rum med kokvrå i alla fall,lägenheten som pappa och jag var med och titade på?

Hanna sa...

Ah, det blev den lägenheten. Billig och... duglig i alla fall.
ha de bra!