lördag 1 augusti 2009

Trubadur

Just hemkommen från en trubadurkväll i Edsken med bästa M. Det var skoj. Inte sett M på jättelänge nu då hon har varit och farit runt i Europa, så det var mycket att prata om. Jag sa att hon inte fick berätta nåt av det här för Moa imorgon för jag orkar inte höra samma saker igen, haha :P Träffade Ovako-Linda lite snabbt som blev imponerad av att jag skulle till USA. Sen när vi skulle åka hem träffade vi på Krisse och pratade en massa. Och sen kom några andra, det var kul med en massa konversationer och sen slutade det i en kram och vi åkte hem. Då såg jag mamma, så vi vände och åkte tillbaka och jag hade nerdragen ruta och sa hej mamma, haha :P Som blev lite rädd. Ovako-Jenny gick framför mamma så hon sa också hej. Sen kom det en bil så Jenny tyckte vi skulle åka lite längre fram där man kunde köra in på sidan och så kom hon dit och snackade, haha :D Roligt, blev en rolig kväll.

Nu ska jag se lite OC och sen sova, imån blir det upp tidigt för att åka till Stockholm och Pride :]

Inga kommentarer: