tisdag 11 augusti 2009

Resan på väg till Santa Barbara

Som jag skrev tidigare väntade vi ju på LAX i 11 timmar. Sov i skift, letade efter McDonalds, spelade kort, gav upp och sov båda två. Sen gick vi och letade efter frukost. Den på Donken verkade ju god.. Nej det blev en havrekaka, en halv blåbärsmuffin och Juice istället för mig.
Mina "cute" resskor. Var en dam som jobbade med att titta biljetter innan man kliver på planet som sa "cute shoes" till mig, jag ble lite paff och tittade ner på dem och svarade "thank you" och hon sa "Very cute shoes" eller nåt sånt :D
Moa väntar på bussen. Äntligen! Men så kom denlite senare så blev emra väntan. Pratade med en dam under tiden som också skulle till SB.
Los Angeles! Santa Monica bay could be the place to be for me.. Nejnej, så äre ju int.
Var en riktigt snäll och rolig busschaför måste jag säga! Jäklar vad han pratade. Och så visade han oss Oprahs sommarhus :D

2 kommentarer:

mor sa...

hanna det ser jättefint ut, helst havet. saknar dig, varje dag.

c sa...

coooolt