torsdag 27 augusti 2009

Do you wanna be Swedish?

Lika trött ikväll. Har suttit och jobbat på läxan i Principles Of Audio Production i flera timmar nu. Och än är det långt kvar. Ska försöka göra så mycket som möjligt imorgon när Moa är i skolan med den läxan och med läxan i Cinematography I. Sen ska jag promenara till skolan och möta Moa när hon slutar 12.50 och gå till skolans bibblan för första gången och fixa med Cinematography läxan där. Det är jobbigt men mycket spännade, lärorikt och roligt på college. Jag älskar min lärare Stephen DaVega, han är så rolig. Och så mobbar han oss svenskar hela tiden haha!Här är en bild på mig som blivit förfrågad på olika håll =D

2 kommentarer:

c sa...

Min syster! Lyssnar på offspring varje dag o längtar efter dig!

Hanna sa...

Längtar efter dig åh! :)