söndag 16 augusti 2009

Lata sköna dagar

Igår hände det inte så mycket. Rätt skönt efter alla dem här händelserika dagarna. Evelina och Linnea gickoch handlade på Ralphs och snodde med sig en vagn, haha. Sen bakade Evelina äppelpaj till oss alla som blev riktigt gott. Åt ute på våran bakgård i det fina vädret.Zoey var med ett tag också. Förresten så badade Carro henne igår haha. Så nu luktar hon gott av schampo =DLinnea in action :DVi gick ut på en liten promenad lite senare, Moa skulle leta efter en hårddisk men hittade ingen. Istället gick vi till en affär som vi spanat in ett tag, Santa Barbara Scrapbooks. Hittade den först när vi var ute med vårat orienteringsgäng, sen gick vi dit lite senare samma dag men då var det stängt. Men igår var det öppet, och det var 40 % rabatt på allt. Men tyvärr ska affären stänga den 28 aug. Buu! Köpte iaf lite klistermärken till min mobil så vi ska se skillnad på dem och lite till klistermärken jag har tänkt pyssla lite med.Moa är lycklig efter alla sin köp :D

Idag har jag mest tagit det lungt framför datorn. Pratat lite med Jimmy och lite med Martina. Oskar och Petra är så söta! Pratade med Fredrik igår, "han är säkert transa" HAHA! :D Tog tag i allt och gick och duschade till slut iaf. Och nu har jag ätit brunch också, blev havregrynsgröt med några konstgjorda blåbär. Jag tycker det är rätt gott men inte Moa så hon kokade vanlig gröt. Den jag åt behöver man bara värma lite vatten till och blanda. Enkelt ska det vara ;]

3 kommentarer:

mo sa...

Fast man kan göra den andra sorten enkelt i micron också. :P Fast jag är så van att koka på spisen.

Maria sa...

Vad gott med paj, när man slipper göra den själv :p Det är det som är det fina med att ha roomies.
Det ser så kul ut med en massa roliga affärer. :)
Tänk vad mycket olika gröt det finns som ni kan prova det här året. Jag blir riktigt sugen själv faktiskt. Gröt är ju så gott :)

Hanna sa...

Jasså, fan vad bra Moa! Underbart! :]

Ja gröt är riktigt gott. Det trodde jag inte om mig ;)