fredag 21 augusti 2009

Football och besök på Wentworth

Igår blev det att vara hemma ett långt tag, pratade med M på Skype och så kom Wentworth killarna på besök till vårat fina hus. Jag och Moa gick till skolan för att jag skulle lämna in en lapp som dem ringt om att den var färdig. Lite konstigt med den där lappen, bara jag som fått tillbaka nåt när jag lämnat in den. Men men, får väll prova skicka den till CSN.Upptäckte att det var Amerikansk fotbolls träning till min glädje. Åh, så roligt det ser ut! Och det är så fint där. Ser fram emot många matcher där under mitt år i SB :)Det var roligast när dem hade typ peppgrej :DPå kvällen blev det att gå med resten av svenskarna i vårat hus till Wentworthkillarnas hus. Den inte lika fina delen av SB. Om man jämför med där vårat hus ligger. Dem har Mexikansk maffia vid namn Los Nachos som grannar, på riktigt alltså. Men dem säger att dem vunnit deras respekt genom att snott en av deras soffor som stod ute på gatan ;) Sandra, Tina och nån till.Jocke i snygg toffs. Han hade en fin fläta först :D Följde inte med dem flesta ut sen, så blev typ bara jag och Moa, Sam, Ludde (som blev glad när jag tyckte han såg ut som en surfare och inte en flicka haha) och Franco kvar sen. Och några till men dem var inte där, bara Jocke som kom ibland. Haha, men det var riktigt roligt. Sam var rolig, fast det var lite svårt att förstå haha. Men dem i det huset hade haft ännu svårare att förstå varandra när dem flyttade in, haha. Och synd om Zlatan som fall.. Och jag och Moa spelade många matcher i AirHockey och jag vann inte otippat alla utan en, den första som blev oavgjord :] Och jag tror tyvärr jag tappat min biljard talang, haha. Men Sam var inte så bra han heller :P Men jag klarade aldrig mitt vallningsmål. Nästa gång!Efter ett tag kom det massa nya människor och några kom tillbakaHaha, Ludde!För att citera mig själv: "Det var lite konstigt i början. Och lite konstigt i slutet. Och lite konstigt i mitten också." haha. Men det var riktigt roligt! Jag och Moa hade lite påhitt för oss, hoho. Lite skor och pingisbollar och sånt. Undra om dem hittade den andra skon.. Och nu behöver vi bara fixa nät och racket till vårat pingisbord som vi har ute på bakgården =D Allt slutade bra med en massa nudeltips, vi får leta vid golven Moa..

2 kommentarer:

Maria sa...

Oj vilka händelserika dagar. Det ser verkligen ut som en typisk highschoolfilm på vissa bilder. :) Men se upp får nachosarna! Gå aldrig själva där.
I din frozenyoughurt såg man iaf att det fanns glass, det gjorde man inte i Moas XD

mo sa...

Nähä det blev TVÅ oavgjorda matcher, den sista också! Haha, ja vi får leta vid golven..