fredag 21 augusti 2009

Hiking in Montecito

I tisdags åkte jag och Moa med Bridget Internationals (det där gänget vi var med på den där BBQn som var ett pizzagrej istället) på hiking en bit bort, ett ställe som heter Montecito. Där bor dem rika, mycket fina hus! Åkte med Taylor och Saige dit som berättade att Oprah hade sitt hus där nånstans (måste vara samma som våran busschaför till SB snackade om) och så spelade dem en Green Day låt för mig :D Saige sa alla maträtter han kunde på svenska, äggrulle haha!

Innan vi började gå kom det fram två tjejer till mig och Moa och den ena sa att jag fina skor, hade mina rosa på mig :D Jessica och AnnaLisa heter dem och var hur trevliga och roliga som helst :) "Have you met Jessica?" :D:DGick en bit, pratade mest med Jessica och AnnaLisa under tiden tills vi kom till det här mysiga stället.AnnaLisa och Jessica. Moa med en sko =DEn del forsatte och gå lite till, väldigt uppåt. Roligt men lite jobbigt, precis som det ska vara! Katie, hon är en av dem som har hand om allt. Roligt när vi var på väg tillbaka, gick och pratade med en Vietnames som vi skulle kalla V för han hade så krångligt namn sa han. Så jag sa att jag heter S, han fattade inte riktigt och undrade hur det stavades, haha. Fattar inte ens sitt egna påhitt ;D Men han var riktigt rolig, frågade hela tiden om vi skulle gå ikapp dem längst fram så vi kunde leda :D Pratade lite md Taylor som sa att det fanns många hiking platser i SB, härligt! Sen såg vi en sällsynt ödla gjorde vi med. Synd bara att den roliga dagen tog slut så fort, fick skjuts ända hem sen av Taylor och Saige. Det var närmare än vi trodde ;D

2 kommentarer:

mo sa...

Underbart fin dag på många sätt! :D

Elin sa...

Åh - Natur!!! Som en tvättäkta exkursion. Nu vet du lite vad jag gör hela dagarna. Fast lärarna babblar arter på latin också mellan varven ;)