tisdag 4 augusti 2009

"Får jag smarra på cirren"

Pride var riktigt roligt! Som alltid. Men inte lika magiskt som förra året dock.
Idag hörde Petra av av sig till mig och undrade om jag kunde ses och så blev det. Fixade några ärenden först. Banken, apoteket - blev storhandling :P Sminkborttagningsmedel, En om dagen, Ibu och nässpray. Och en fin påse :D Sen gick jag till Anette och Johan och sen vidare ner till Elin. Vi hade först tänkt gå upp till Petra men hon kom ner till Hofors istället. Fikade på Hansson och gick sen till en loppis på Faluvägen. Efter de cyklade Petra hem igen för att gå ut med Rambo, men jag och Elin gick vidare. Träffade på Anna och sen fastnade vi i en lekpark och pratade en massa. Men det blir att ses på onsdag kväll också så inte adjö ännu.

Hem och åt, fast hann inte så långt innan M&M kom hit. Vi gick och käkade glass på Stallis och sen hem hit igen och spelade in en underbar film haha. Samma stil som den Herotiska dagen :P Ska sätta mig och börja klippa den snart.

1 kommentar:

mo sa...

Haha jaa fast lite mer komplicerad kanske än Den Herotiska dagen ;P