onsdag 4 november 2009

You're just like an angel.

Jag håller på att försöka hitta ett fint blog template eller theme eller vad det heter till min blogg. Alltså ändra hur hela ser ut. Syster tyckte jag genast skulle byta tillbaka till den bruna haha men jag tycker den är lite för mörk så försöker hitta än ännu finare, men det är ju ingen som funkar! :(

Idag vaknade jag av Evelina som kom in och sa att jag fått paket. Och så sa hon att jag visst fått två paket för det låg ett till på stolen. Jag sa något med att dem jag fått igår hade jag redan öppnat så jag hade fått två idag med. Man ska inte prata med mig när jag är nyvaken :P Det där var bara ett tomt kuvert från ett paket från gårdagen inte ett nytt paket. Jag var en skitunge eller nåt sånt för jag fått så mycket paket :D Nu har jag fått tre paket i alla fall, taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack! Det kommer bilder från dem för dem är så fina :) 1200 g Marabou haha!

Annars har jag pratat med Per på Skype idag, det var roligt. Och shoppat med Moa på State St. Hittade en massa fint jag vill köpa, men hade inte med mig mitt kontokort, det var nog bra. Men en del grejor ska jag nog köpa. Vi gjorde en hemlig sak också idag. Hoppas någon blir glad. Och fixade lite andra saker. Nu ska jag bara fixa det andra. Köpt en julklapp också!

Pankakor till middag. Och The Hills. Och denna vecka var det ett nytt 90210 avsnitt och inte ett gammalt.
Som förra veckan.
Det blir bara värre och värre alltså. Men Navid är lite bäst!

1 kommentar:

mor sa...

Hej min fina Hanna. Bra att du känner att provet gick bra:))) för det tror jag med. Vill oxså att det blir jul snart, inte för skinkan o resten av stöket utan för att du kommer hem.Saknar dig så att det värker i mitt hjärta. Här är grått o trist men gick på ledig vecka imorse, alltid nåt positivt. Tycker att du har en jättefin bloggsida med hjärta o havet. Här får du en miljon kramar o pussar