söndag 8 november 2009

HalloParty!

Halloween förra veckan var som sagt underbart roligt! Lite bilder från i fredags när vi åkte till Rachels pojkvän Dakota på Halloweenparty:Sånt här ängnades det tydligen åt när jag inte är hemma, haha :) Linnea, Evelina, Carro och Moa.VampyrSandra hemma i våran soffa.Carro och Rachel.:DTräffade på Ellies lillasyster som var på besök, dem var så lika och prata såå lika. Sånt är så kul!The doctor. Som var jätterädd för ormar, haha. Han har nog det roligaste skrik jag hört! Jag en spruta av honom i alla fall och även ett plåster sen :P Jag och Sandra lärde han lite svenska och han lärde oss konstiga ord på franska. Men roligast var att komma med Sound till honom :P Fuck you! :DInne i Brents en av Dakotas rommies rum, cool lampa plus en cool stor grejsäck på golvet plus gullig ny inköpt gullig kanin! På något vis drar jag mig alltid till därifrån musiken kommer och fixar bra låtar, men denna gången var det en tjej som heter Lis som tyckte att jag skulle välja låt och visade mig hur den kosntiga Ipoden funkade. Hade på en Sound & Vinyl sång en gång och så var det en annan som kikade igenon vilka låtar det fanns och råkade trycka på en ny, då kom det en besviken Brent, haha :PKaninen Lola =)Han i vitt är Dakota, Rachels pojkvän. Hon var Yoko Ono och Dakota John Lennon :) Det var meningen att hela Dakotas band, Sound & Vinyl skulle vara The Beatles men alla ballade ur utom han. Det var syyyynd! Dakota var rolig och sa till mig att han trodde svenskar var bra på att festa, för jag hade några rommies däckat i närheten. Och jag svarade något med att ja, jag vet inte och han sa, jag tror nog att du vet Hanna. Haha :P Lite senare undrade han hur man sa Dakota på svenska. Jag sa att det var samma eller att ja man kan ju säga DAKootA. HHAHAHA. Det var roligt :D
Ellie med Lola :)
Vampyroffer och söta ormen Sound (fanns två ormar, Sound & Vinyl) men jag klappade bara den ena.
Kul tjej plus Veronica plus Lola.
En av två som var basketspelare. Pratade lite basket med dem, inte för att jag kan så mycket men spoooort! Och extra roligt att dem höll på olika lag :D
Sound.Jag håller i en orm! Inte lite heller. Höll i Sound säkert en timme. Lite lässkigt när jag satte honom runt halsen bara och han kramade åt lite. Kan säga att han inte fick sitta runt halsen något mera efter det. Den är andra tjejen är Lis, som älskar vampyr serier. Buffy, True Blood och Vampyre diaries :):) Kvällen slutade lite segt, men jag hittade doctor kläderna och plopade med sprutan haha och pratade jul med Dakota som fick en Halloween present av mig han blev riktigt glad för. Och så gjorde vi pinky swear, men jag var inte så bra så fick göra om det en gång :DVampyr dag 2. Jag. Moa och Sandra var här en stund innan och sen åkte vi med bussen till IV. Fast vi fått ett varningsmail om att INTE åka dit nån vecka innan från våran landlord Dave. Han är rolig han! Superoligt i IV var det i alla fall, men något galet. Så som vi hade förväntat det. Utklädda Halloween människor överallt.
Har jag berättat att Halloween är ganska stort i IV?
Zombie-Me (för jag glömde mina coola vampyrtänder at home), Vampyr-Sandra & Vampyroffer-Moa =DJag och min kram kompis :D Gick vi förbi honom och han sa att jag såg ut som en cool zombie eller något så jag fick en kram haha. Vad han föreställer är jag inte helt säker på :P
Vi hittade en dusch, så jag sprang och frågade ifall jag fick duscha :P
Turtles! :) Är ni goda eller onda? ;D
Gick runt lite där och upptäckte att vi var utanför Peters hus, en i våran Audio klass. Så vi gick dit och såg att dte stod en massa människor och tittad ener från staketet. Så jag skulle fråga dem om Peter var hemma, men han var en av dem som stod där =D
Fortsatte och gå och såg dem här :D Upptäckte att vi var nära hon IBS Hannas hus som brukar ha fest så vi gick dit. Och där mötte vi Veronica, hennes roomies, TAJohn :)
AC & TAJohn :) Han frågade några gånger vad vi heter och jag hittade på nya namn hela tiden haha och tillslut kom vi fram på nåt vis att han är Stephen. Så vi brukar kalla honom Stephen nu :PVeronica :) Hängde med dem bort till Andy och Ians hus.. Som vi förresten träffade på snabbt och jag fick en kram av honom haha. Bara i IV ;]..Där vi träffade på Spidelmannen och en ängel :) Var där en stund, pratade lite med min andra TA Andy, såg hur dem bodde - jag vill ha deras utsikt! och gick sen med spindelmannen för att leta mat. Äcklig Amerikansk pizza. Det ska vara svensk pizza! Sen väntade vi på taxi i ett par timmar, kallt men funkade och Nate kom tillslut och hämtade oss i sin taxi. Roooooolig Halloween! Synd att den inte firas i Sverige!

1 kommentar:

Nino sa...

Jag vill oxå träffa turtles:)