tisdag 10 november 2009

The Club

Var ju med på inspelningen av Andys film The Club i torsdags och fredags. Torsdags var jag en extras och stod och skrek väldigt mycket :D Roligast när det helt plötsligt är två andra rosa skor bredvid mina skor, fast deras skor var faktiskt mera röda. "Together we are strong" :P och när nån (kanske en av snubbarna med skorna) skulle klappa och alla skulle borja dansa utan att Andy skulle veta om det. Hände dock inte fören när vi filmat färdigt. Och fredags kan jag inte säga att jag gjorde särskilt mycket. Hjälpte DP Ian att sänka tripoden en gång och bärde lite grejor. Men riktigt skoj var det! Andy är riktigt duktigoch det är ett roligt sett att lära sig på!Ägnade mig åt lite fotografering istället ;)
"Se jobbig ut" :P
På kvällen blev det IV och hem till Andy och Ian. Blev först lite mera inspelning med Ians coola systemcamera. Var lite mer extras och stod med en tom red cup och frågade Moa hur det kändes att vara gammal :P
Tina & Veronica med Moas blixttt :DMoas version av bilden :DMitt fina armband! :)Ludde med en potatis, samma som förra gången vi var där? ;)
Jag hittade en rolig låda på bordet som jag öppnade och trodde det skulle ligga en borrmaskin i typ, men ja.. jag hitta nån sorts fejkpistol. USA.
TAJohn/Stephen med ett annat fynd jag hittade, haha. Andy lärde oss någon variant av Beer Pong som vi spelade. Jag, Tina och Mo VS Andy, John och någon till. Roligt men vi förlorade tyvärr ;( Kastade pingisbollar på John också, haha men han kastade faktiskt tillbaka också. Och sa han att han skulle ge oss F :P Och att vi inte fick berätta för våran lärare Colin om det här. Till Andy sa han att det borde vara tvärtom, att dem skulle vara som föräldrar åt oss eftersom dem är våra TAs hahahahhahhaa.Andy visade oss materialet hittils från The Club. Riktigt snyggt! Sen satt jag och Moa kvar ett tag och tittade vidare, men det fick vi visst inte för en person som tyckte att det var tråkigt :P Men Andy kom och sa att vi fick sitta där, haha :DAndy visade också det dem spelat in på kvällen. Det kommer bli en skit bra film. Fast han har en så ful tröja i garderoben..
Sång stund i Andys och Ians rum :D
Tina med Andys keps :) Lånade Ians keps ett tag, som jag kom ihåg att ge tillbaka till Ian när jag sa hejdå till honom och han svarade att han inte kände sig hel utan den :D Hoho, det är så roigt när Ian blir arg. Som han ofta blir :D:D
Theo, Veronica och Houston. Eller Franceguy 1 and two. Eller Franceguy and what is left som Theo lärde mig på franska som jag skulle kalla Houston för :P
Housten we got a problem..
Andyyyyyyy :D Björklöven alltså.. Men dem vann guld när Andy föddes och Färjstad vann när jag föddes och dem vann/förlora mot varandra :DMusik stund. Ludde lite duktigare än mig.. :) Mycket rolig kväll och så fick vi gratis skjuts hem till Santa Barbara om av nån snubbe som jag, Tina och John på väg till hans bil blev lite orolig för ingen kände honom och vi kom aldrig fram till bilen, haha :P Käkade på Freebirds, gott och sen bil hem. Där John berättade att han försöker undvika Audio klassen så länge det bara går, haha :D

Inga kommentarer: