onsdag 18 november 2009

Det här med midterms..

Jag har varit riktigt orolig över dem ända sen jag bestämde mig för att åka och plugga i USA. Och särskilt för den i Audio då jag inte fattar någonting. Men min första midterm som jag hade i Cinemtography fick jag ett A på. Egentligen ett B då han som rättat mitt prov räknade lite fel och jag tror inte läraren DaVega räknade om själv. Och den i Audion fick jag också ett A på. 23.5 rätt av 25 möjliga. Det ni. Men måste erkänna att det är tack vare Veronika och Ola ;D

Läraren sa att hade man 22.5 rätt så kunde man ljud. Alltså kan jag ljud. hahha eller hur. Moa var den ända i klassen som fick alla rätt. Men så pluggade hon myycket och är en good girl så inte så konstigt. Men grattis till henne, min fina lilla roomie! =D

Har bara en final, skönt. I Cinematography. Kanske dags at börja plugga snart. För ljus det är inte riktigt heller min grej.

4 kommentarer:

moa sa...

Jag kan alltså ALLT om ljud!! ;D Det märktes tydligt idag, eller hur? :P

sis sa...

Told you so darling! tro på dig själv! love u

mor sa...

GRATTIS GRATTIS TILL ER BÅDA. KRAM

Hanna sa...

Haha, tack tack! Fast det skulle aldrig ha gått så bra utan the stuff ;D

Men Moa, du visste ju nästan hur man spelade in. Bara i fel ordning :P