onsdag 25 november 2009

Den där DaVega

Han är lite små underlig alltså. Nu har han skjutit upp min intervju två gånger och vägrar svara ifall vi kan göra den imorgon. Det vore ju så sjukt roligt om han var med i min dokumentär om The Swede invasion i Santa Barbara. Men han är ju så seg. Men jag fick ju i alla fall en tidning av honom i dac labet. Och ett kort svar att jag får checka ut en kamera, men inte om jag får någon använding av kameran!!!!!

Ses sist har jag varit på party of the year hemma hos Elise house. Party of the year vet jag inte, men det var mycket roligt. "Can I braid your hair?" :P Och dörren som gick i baklås och Monet, och Karlstad och lite så.

Igår var det skola. Fortsatte jobbandet med våran final project på editingen. Och så kom Bieber och vi fick säga vad som vad bra och dåligt med Colin. Ingen hade något dåligt att säga om honom. Underbar lärare! Så hemskt att jag aldrig mer ska ha honom efter det här.

Film production hjälpte jag Tina att sminka zombisar, ohoy vad jag är bra på det haha. Men det funkar. Sen blev jag själv sminkad till en, jag blir så tjusig. Fake blood rund hela munnen. Jag och andra zombien Austen sprang ner för ett litet stup och jag kröp i nå konstiga buskar, och blev slagen av pinne. Är då ingen vidare bra zombie, svårt att tänka på allt samdigt och där medan komma ihåg att jag också är en zombie. Men dem var ju lite gulliga haha, dem kan ju inte slå en tjej. Så Josh fixade så jag fick en tröja under min tröja, men jag konstaterade att jag såg ut som Quasimodo då, och Cole slog lite mesigt först. Men jag sa att han kunde slå mig på riktigt. Så sista gången blev så haha.

Sen försöka tvätta bort allt smink till cinematographyn. Funkar det? NEJ. Det mesta i ansiktet går bort i alla fall, men inte allt fake blood på händerna. Ser ut som jag har jättelässkiga exsem. DaVega undrade vad det var jag hade gjort egentligen och sp hade vi glömt att städa bort allt baby powder.. Gjorde inge mycket alls på lektionen, blev indelade i tre grupper till den sista assigmenten. Man fick sin roll efter hur bra man presterat. Jag hamnade i mitten, så jag är inte säämst! :D

Idag har jag varit skådespelare i Moas, Sandra, Carla och Andrews cinematography projcet. Choke A Bitch :D Jag var the creep och Moa var bitchen som blev strypt av mig. mohahahaha! Kul innan Andrew visste vad jag hette och kallade mig för creppy girl :P

Sen kan jag sammanfatta resten av dagen med: DAC LAB.
Men det är roligt med editing! Inte lika roligt att försöka få tag på DaVega och sen Colin för att kunna få låna en kamera. Men lite roligt att jag råkade skicka ett mail till Erin med endast ett hello. haha. Och mycket snällt av henne att låta mig låna en kamera imorgon fast man tekniskt sett inte får det.

1 kommentar:

mo sa...

Hon är en snäll tös, Erin. Hon och Daniel måste var de snällaste i Santa Barbara. :)

Choke a bitch! ;D