tisdag 10 november 2009

Shes got a gun!


Resten av helgen blev seg. Sov, gjorde audio läxa gånger 3, tittade på denna film - så dålig så den blir rolig :P, var på Yogurtland, försökte filma lite Cinematography, åkte till Disneyhuset för bridget meating. Jesus is a coupon och Phil is awesome och vi berättade alla happy news för varandra :D

Idag var det skola igen. Editing gick fint, fick våran final project. Först hade jag ingen idé men så fick jag en, jag och Tina pratade med Colin om att vi inte hade fått något call sheet och jag sa något med att det kunde ju inte vara så svårt att skicka ett sånt, men John hade varit producent och han sa att det var svårt haha :D Så vi got shot down och fick inte filma något på film production.. Sen hade jag ingen cinematography.

Jag och Moa käkade lunch på The Habit och hade sen audio. Fyy vad det är TRÅKIGT. Värre en någonsin. Och inte fick vi tillbaka våra midterms heller.

Hemma igen har jag bloggat och gjort Tina glad :D

Inga kommentarer: