tisdag 3 november 2009

The Birthday

Det var en fin dag kan jag säga! Vaknade av att Moa och M över Skype sjöng ja må hon leva till mig. Så fiiiiint! :) Pratade med M i ett par timmar, fick fin frukost på sängen av Moa. En stor påse M&M :D Sen pratade jag en stund med min mamma också, Bonde Söker Fru och sånt där :D Lite seg sen, prata med lite människor på msn, samtal från Sandra där jag inte fick säga att jag ville ha en korv med bröd tårta (men Sandra, det måste vi prova nån dag!) och så kom Sandra och Moa hit och var lite luriga. Jag fick vara inne i mitt rum en stund. Tillslut fick jag komma ut och där stod Carro, Evelina, Sandra, Moa och Linnea och sjöng för mig, så fint så! :D Blev swisch för dem har inte maränger här men riktigt gott!Sen blev det bio med Moa och Sandra, Zombieland! Mitt val! :DDagen efter fyllde Rachel också år, 19! Hurra :) Så Evelina kocken i husen bakade jättegod tårta åt oss och så satt vi vid köket och snackade och käkade och så kom våran landlord Dave och tyckte vi såg ut som ankor där vi satt på en rad om jag hörde honom rätt.

Inga kommentarer: