torsdag 19 november 2009

Beatles night

Det blev en Beatles kväll för oss i lördags :)Filmsnubben Micheal skulle spela där så vi fic skjuts med honom dit. Väntade på honom utanför Santa Barbara Rosting Company, ni vet där vi brukar vara på Open Mic varje torsdag. Mysställe!The roomie, me and the shoes :)Mois and Sandris :)Musikaffären som anordnade Beatles kvällen. Jag vill kunna spela gitarr!Kan säga att vi hittade världens bästa buske ;) Men Steve undrade vad vi hade gjort där borta på parkeringen på andra sidan när vi kom tillbaka och det fanns visst en toa där ;)Tre roomies :)Kyran med sitt Verna Beware gjorde en jättefin cover av Imagine.Jag undrar vad dem här gjorde för Beatles låt. En väldigt speciell version iaf. Men speciellt gillas.Sound & Vinly "I love you" haha :D Dakota är så rolig!Jag är lite besviken på att jag inte vann den här på lotterna jag fick av Simon (en från våran Audio klass som brukar hänga på Open Mic också) eller om det var från dirty jeans killen :D
En fin kväll som slutade i en promenad som inte var alltför lång ändå, med filmen Duplex och gucamole av avokadorna vi fick av någon gratis utanför Beatles stället :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Simon frågade mig idag i dac ifall jag vann något på lotterna jag fick av han. Hehe