fredag 13 november 2009

I neeeeeeeed sun to my cinematography!

Igår:
Molningt.
Kunde inte filma del 1 av cinematography som planerat.
Molnigt hela dagen.
Moa och Sandra kunde inte heller filma sin assigment.
Åkte till K-Mart.
Lite sent men.
Underbara K-Mart.
Jag hittade en rolig klädställning.
Med kläder från 1 dollar till 1.99 dollar.
Köpte massa supersnygga t-shirtar för en dollar styck.
Och två snygga pyamasbyxor.
Och par GuitarHero kalsonger.
Och en julklapp.
Hittade mera saker också.
På andra hyllor.
Ni kan inte ens gissa vad jag har köpt för skor. Eller okej gissa. Det vore kul.
Mera julkappar.
Jag, Sandra och Moa tänkte gå på gratis Sharkeez innan tio.
Vi är sega.
Så vi hann inte.
Tvseriekväll istället.

Idag:
Skrivit min Audio summary. Fy farao vad jag är bra.
Men jag lovar, det är den sämsta hittils.
Tittat på underbara Vampire Diaries.
Kärlek.
Pratat med M på Fejjanchatten.
Underbara du.
Kärlek.
Segat till typers 16.30 i pyamas.
Duschat. Tog mig bara en så där 24 timmar.
Handlat tacos på Ralphs med Moa och Sandra.
Tacos.
Kärlek.
Med Sunes Jul.
Kärlek.
Open Mic.
Hur mycket kärlek är inte det då?
Jag sa till och med I love Open Mic till både Steve och Jenny idag.
Steve har pratat med oss haha!
Men han är lite lässkig.
Det är filmsnubben Michael med. Han ville att vi skulle följa med honom hem och umgås med hans katt.

Hoppas på sol imån.
Och kanske en Beatles kväll på lördag.

2 kommentarer:

mor sa...

hej har glömt att berätta att daniel har blivit storebror igen:) isöndags fick han en lillebror, jätteliten för den föddes 1 månad för tidigt. Hopppas ni fått sol nu till eran läxa. Här är riktigt pissväder, regn o snöblask. kram kram

Hanna sa...

Åh, vad roligt! :)

Japp, vi lyckades få sol tillslut så vi kunde göra den. Lämnade in den idag, blev inte allför dålig. Skönt att ha det gjort. Men fick nya läxan idag så bara att börja om igen :P