måndag 21 september 2009

School

Ar i skolan just nu, det ar ungefar bara 12 timmar kvar tills jag slutar. Inte lang tid alls alltsa. Jag har fatt svar fran datorlagaraffaren iaf, dem kunde titta pa den gratis och se om det ar nagon mening att forsoka laga den. Det ar bra! Helgen har innehallit mycket plugg, mest audio och cinematography. Forsta boring som bara den och den andra tidskrivande men riktigt rolig! Sarskillt nar vi var i Elisehouse och filmade med Sandra och Tina och deras grannar hade fest klockan 14.00 ungefar pa en sondag. haha! Och pa kvallen igar blev det Bridget med tarta for att Tracy hade fyllt ar och for att Carl fyllde ar. Nu vill dem andra ga harifran. Ha de sa bra!

2 kommentarer:

mor sa...

Var har alla prickar o ringar tagit vägen? Bra att de kan titta på din dator, annars får vi lösa det på nåt vis. Blev inte du nöjd med din pitch eller vad det heter? Visst ska ni göra roliga saker när ni är där men tänk på att det kan bli konsekvenser oxså:( Utsätt dig inte för onödiga faror, tack :) Färjestad vann igår 3-2. Kram kram

Hanna sa...

Jag satt vid skolans dator och där har dem inga sånna :D Ja dte var bra, ska gå dit idag och lämna in datorn. Var inte så långt från där vi bor heller. Min pitch blev väldigt konstig, vi fick bara en vecka på oss att göra den samtidigt osm vi hade en massa annat skoljobb att göra i dem andra ämnena så det blev väldigt stressigt. Jag gillar min idé till pitchen i alla fall, men själva pitchen blev väldigt ful och det var inte så många som fattade den tror jag. Men många skrattade i slutet i alla fall :D

Jaa, heja Färjestad! Första vinsten mot ännu ett SMGuld! :)