onsdag 2 september 2009

Inspire!

Nu har jag just duschat. Snart blir det sova. Skola imån igen. Sen är jag ledig i sex dagar. Trevligt. För det är Label day nånting på måndag. Idag på min lediga dag har jag pluggat, på dagen, på bibblan och nu på kvällen. Läst en massa sidor till Editing och gjort det sista till mitt Cinematography jobb som ska in i morgon. Till banken har vi okså varit jag och Moa. Bank Of America och skaffat oss ett gratis konto. Här är bilderna jag valt att använda till min första assignment i Cinematograpy I, en image reference book :)

4 kommentarer:

mor sa...

Hej ser på korten att du saknar oss här i Sverige! men det är fina kort du valt. Det blir väl skönt med lite ledigt? Men när jag sätter in pengar åt dig kan jag fortfarande sätta in på det vanliga kontot? Kram

Hanna sa...

Ja,visst är dem fina :) Ja, det blir jätteskönt med ledigt men har mycket läxor och läsning att göra..
Japp, du kan fortfarande sätta in på det vanliga kontot! Hur går det med Skype? Kram!

Anonym sa...

Labor Day, inte Label. LAAAABOOOR! XD

Lustigt, jag hittade bloggen genom att söka på Stephen DaVega på google XD

Hanna sa...

Haha, äsch då ;D Vem är det förreste, jag chansar på Christoffer?

Haha! Jag är googlekänd! :] För nån dag sen googlade jag också på Stephen DaVega, hitta nån rolig sida han lägger ut videosar på :)