onsdag 16 september 2009

Dac Lab all day

Sovmorgon idag. Skönt. Vällbehövligt. Gick upp klockan 12. Men Moa väckte mig innan och frågade mig om biljetter till Bröderna Lejonhjärta. Hon fick ett fint svar haha! Men det blir nog mera teater :) Sen vaknade jag vid 10.30 också men snoozade vidare :P Till skolan sen, hjälpa Tina lite med sin pitch. Tog tid och gav visst dåliga vägbeskrivningar till Sandra -.- Sen blev det Dac lab i några timmar för att klippa pitch. Det gick bra, ända tills jag skulle spara allt och det inte ville funka. Den var borta från hårddisken fast jag sparat den där och sett nån minut innan att den var där, konstigt. Och dac labbet stängde 19 så hann inte fixa om det. Men jag har iaf FCP filen sparat så jag kan göra om den till en Ipod fil imorgon och lämna in den innan editing classen är slut. (för då sitter vi vid varsina macar) Ska bli så spännande att se allas Montage på editingen imorgon och allas pitcher på film & tv production sen! Och spännande att se ifall DaVega visar upp några av klassens klipp på cinematograpyn.. Han sa nån gång i början att han skulle visa dem tre bästa och dem tre sämsta, för i USA har man ingen shame eller nåt sånt.. För 2 veckor eller nåt sånt pratade jag med syster på Skype, en av samtalena var Lova och Nino med och pratade också. Åh, vad jag saknar er! Jag gillar funktionen på Skype att man kan ta kort :] Syster ringde till mamma över telefonen så fick prata lite med henne också! :) Hur är det med er alla hemma då? Hur går det för lillebror på körskolan? Är det fortfarande ett stort hål på bruket? Går det bra i skolan? Vad sysslar Lova och Nino med?Snygg-syster hemma hos Janne&Marie/Annas pappa :D

3 kommentarer:

mor sa...

Hej min Hannis. Här är det hostigt o förkylt.Vilka fina kort du lagt ut :)Det går bra för lillebror på bilskolan, snart är han ute o raggare. HOppas din film blir jättebra. kram kram

Elin sa...

Hej Hanna! Nu har jag börjat blogga igen! ;)

mo sa...

Hihi, det var skoj att se allas pitcher!! :)