tisdag 8 september 2009

Roliga Wentworth bilder

Här kommer många roliga bilder från förra gången vi var till Wentworth.Vänskapen håller i :PInnan var vi ju på Mac Store för att leta efter hårddiskar, då hjälpte mannen i vitt oss. Det stod på hans namnskylt att han hette Binog (EDIT: BINGO) men det gjorde han nog inte. I alla fall så skulle jag och Moa gå och ta ut pengar innan vi gick till Wentworth. På vägen när vi gick på State St såg vi att någon vinkade och sa hej till oss. Vi blev lite fundersamma men såg att det var Mac killen. Så vi stannade och pratade med dem som satt på en uteservering. Dem tyckte att vi skulle joina dem men jag sa att det nog var olagligt. Dem frågade vad vi skulle göra och vi svarade att vi skulle till ett Swedish Party. Och dem undrade varför vi hade med Swedish, haha. Så dem undra om dem fick följa med och så blev det haha. Fast vi varnade dem att det nog skulle bli tråkigt, och dem ble lite oroliga att vi tappat oss på vägen haha. Men vi kom fram och det var nog inte så roligt för dem där med alla svenskar. Typ 4 andra från America typ. Så dem stannade inte kvar där så länge men jag, Moa och Sandra följde med dem ut och stod och snackade med dem där jättelänge. Förresten så tyckte dem att vi skulle följa med dem och surfa dagen efter också, men vi var lite tveksamma. Men dem sa att dem skulle ringa iaf, men det gjorde dem aldrig :PVi blev in lurade att spela Beerpong mot Stephen och Franco på andra sidan. Beerpong känns som den största sporten i USA, haha. Hade aldrig hört talas om den innan och det gick heller inte så bra för mig och Moa. Vi förlorade tyvärr ganska stort.. Men det var mest för att dem hela tiden hittade på nya regler!Johan & Sandra :)Christoffer & Johan :)Vattenmelon fest som sagt :]Johannes som nästan kommer ifrån Älta :D Roligt när jag och Sandra gissade vad han hette och han sa att vi båda hade rätt och vi gick på det haha!Ludde! :D:DHahahahahhahahahahahhahah :D:DVattenmelonfest! ;]Haha :P Resultatet:Stephen!HAHA! Jag tror jag håller på att dö av skratt här om någon undrar vad jag gör ;D Det var en rolig kväll!

2 kommentarer:

mo sa...

Nej Hanna jag tror du gör någonting annat! ;D

mo sa...

Förresten Binog, HAHAHA!!! ;D