måndag 7 september 2009

Oh baby she got it.. Ohhhhh!

Har varit en mycket rolig helg! Isla Vista, bowling, live musik och så. Mer om det typ imorgon :P Förresten så visade vi ju våra 60 sekunders filmer på film & tv produktion i onsdags. Den som vi skapade på måndagens lektion, hade ungefär 1.30 h att hitta på en historia och filma den. Och vi var tre stycken som skulle göra varsin film på den tiden, svårt men det gick! Det var jobbigt att visa den, men skönt efter det var färdigt. Och Moa sa att min var en av dem som klassen skrattade mest till haha :D Fick lite fint beröm för den, haha. Ska försöka digitalisera den och visa er. Läraren Colin sa iaf att det var en typisk Bambi v.s Godzilla haha! Och så undrade han hur jag kom på den, och jag svarade jag vet inte och han frågade om det bara var något som hade popat upp och precis så var det ;D Spännandespännande!

Nu blir det glass, popcorn, Vanilia Coke och fortsätta se filmen A Walk To Remember som jag och Moa har börjat titta på :)

1 kommentar:

mor sa...

Bra jobbat min Hanna:)Idag (månd) skiner solen här, riktigt fin höstdag. Hoppas det gick bra o prata med Lova o Nino igår morse. Imorgon ska daniel ta sin första körlektion på bilskolan. kram kram