tisdag 8 september 2009

Bowling Night

I lördags blev det bowling med Bridget Internationals. Cliff skulle komma hämta mig och Moa här men han hade lite svårt att hitta. Ringde mig och frågade vart han skulle svänga av någonstans från motorvägen. Klart att jag visste det ;)I väntan på Cliff. Jag provade ringa honom för att sga att vi kunde gå till State St istället men då var det upptaget. Efter en stund jag och Moa bort en bit där Haley street möter en annan gata. Står där ett tag och tillslut ser vi nån parkera på andra sidan gatan som liknar Cliff lite men han ser inte oss så han kliver ur sin bil och börjar springa åt andra hållet. Vi följer efter, men r inte helt säkra på att det är han. Tillslut ringer han mig och då står han precis mittemot så jag sger turn around, haha! Det var en liten bit att åka dit, eftersom han visste att vi inte gillar countrymusik som han spelade tyckte han at jag skulle välja skiva av en massa han hade. Jag valde en med horror sounds, haha!Vi kom lite efter så några hade redan börjat spela, men vi fick en bana precis bredvid deras. Första omgången vann Cliff, Moa kom på andra plats och jag på tredjeplats och sen vet jag inte hur det gick för dem andra. Nästa om gång vi körde var det bara jag, Moa och Cliff. Eftersom Cliff var ganska överlägsen oss vann han även denna gång, men kom tvåa! Woho!Men ett tag ledde jag faktiskt över Cliff och han var lite orolig att han skulle förloramot en tjej ;DTräffade denna snubbe där Aaron (och inte Erin :P) som är roomie med Lazi som också brukar hänga med Bridget. Dem bjöd hem oss efter åt så följde med dem hem till deras lyxhus. Aaron var superduktig på allt som hade med musik att göra. Han bara hittade på en låt där, som han också döpte till MoaHannaLaciAaron :D Grymt duktig på ProTools var han, programmet vi ska använda i våran Audio class så nu kan vi få lite hjälp ifall vi inte fattar :D Sen började han spela låtar bara på gitaren, önskade Good Night Sweet Girl men den hade han tyvärr aldrig hört. Men han letade på den och spelade lite :] Men spelade han More Than Words för oss :)

1 kommentar:

mo sa...

Sweet moments in SB! :)