fredag 1 oktober 2010

MARIA ♥

Igår kväll kom M hit. SKOJ! Vi snackade, tittade på tv och umgicks. Vi somnande nog vid 2.30 så har inte sovit så mycket inatt då jag vaknade klockan åtta fast jag inte behövde gå upp fören klockan tio. Klockan elva idag hade jag möte med Arbetsförmedlingen. Fast jag gick ganska sent kom jag till bruket en kvart innan mötet skulle börja. Så jag hann både gå till bibblan (det var stängt igår) och ta ut pengar. Där det var en tant som frågade mig hur man gjorde kontoutdrag. Mötet gick välll helt okej, men det är ju aldrig särskillt roligt där.. Nu är jag tillbaka hemma. M tog just en paus från läsning för det var inte så kul. Så nu tittar hon på djurprogram och lite i taket. hoho. 14.30 ska vi möta Moa och Emma utanför Moas jobb. Blir ett stop på Systemet och sen vet jag inte vad som händer. Ingen hockey idag iaf, för det var träning igår istället. Superkul. Men Micke körde hårt med oss. slutslutslut.
En rolig dag.

1 kommentar:

Maria sa...

Hanna <3!!!! Tack för en superrolig helg! Ring när du vill! <3